• Kilpa 1-ryhmässä harjoittelevat Seniorit, SM-juniorit, Juniorit ja Noviisit -sarjoissa kilpailevat luistelijat.
  • Harjoituskertoja on viikossa yhteensä 10-13
    • Jääharjoituksia on 5-7 kertaa viikossa
    • Oheisharjoituksia on 6 kertaa viikossa
  • Valmennuksessa painotetaan puhdasta ja laadukasta tekniikkaa kaikilla osa-alueilla.
  • Pirueteissa harjoitellaan jalan- ja asennonvaihtoja sekä erilaisia variaatioita.
  • Hypyissä tavoitteena kahden ja kolmen kaksoishypyn yhdistelmät. Kaksoisaxelia ja kolmoishyppyjä harjoitellaan viikoittain.
  • Oheisharjoittelussa pääpaino on herkkyyskaudet huomioiden kestävyyden, voiman, ketteryyden, liikkuvuuden, nopeuden, ketteryyden ja kimmoisuuden harjoittelussa. Tanssiharjoittelussa korostetaan kehonhallintaa ja ryhtiä sekä rytmiikkaa ja luovaa esiintymiskykyä.
  • Kaikessa harjoittelussa pyritään analysoivaan harjoitteluun ja omatoimisuus lisääntyy.
  • K1-valmennustiiminä toimii Anna Päivike, Laura Orreveteläinen ja Roosa Majander